MNM ah çok zor. 23 aylık kızım tam 3 ay sürdü bıraktırmak. Bende kötü ayrılsın istemedim. Kademeli bıraktırdım. Bu kadar uzun sürmesi tamamen benim yüzümdendi. Kararlı olup istediğinde vermemek oyalamak gerekiyor. Ben hala çok üzgünüm. Bir yanım keşke bırakmasaydı diyor hala. 16-17 gün falan oldu. Kızım hala meme istiyor. “Ama konuşmuştuk annecim, artık sütü memeden değil bardaktan içecektin” diyip geçiştiriyorum bir şekilde