ZeynepTlc merhabalar allah razı olsun öncelikle unutmayıp sorduğunuz için🙏🏼Evet gittik orda bir sıvı var evet fakat çok şükür ki büyük bişey yok %80-90 geçer yaşına kadar dedi sadece dikkat edin fıtığa çevirmesin dedi. Bende yapabcağımız birşey var mı dedim.. Yok hayır sadece gözlemleyin kasıkta fındık büyüklüğünde bişey olursa fıtıktır dedi gelirsiniz bakarız yine dedi ama normal şartlarda bizi 6 aylık olduğumuzda kontrole bekliyor.. Peki sünneti etkiler mi dedim yok hayır ne kadar erken olursa o kadar iyi dedi 6 ay özerine anestezi veremiyoruz çocuk durmuyor çok hareketlenmeden yaptırmanız en güzeli dedi.. Çok şükür ama şuanlık korkulacak bir durum yok