Nedir bu çektiğim, yoruldum 😢 3 ay 20 günlük bebeğim. Doğdu doğalı slikon göğüs ucuyla emziriyorum göğüs ucum yoktu. Neyse öyle böyle 3 ay geçti. Emmemeye başladı artık. Kucağıma yatınca basıyor yaygarayı. Dedim sütümü sağarak vereyim. Başta biberon sevmedi, sevmediğim dediğim en fazla 30cc içti. Onu da zar zor içiriyordum. Sonra oyalayarak 90 yapabildim en fazla. Bi baktım biberona alıştı. Memeye döndüremiyorum. Uyku esnasında vereyim dedim alışır dedim o da olmadı hemen uyandı. Geceleri beni emiyor ama ödüm kopuyor bırakacak diye. Ben ne yapayım nasıl yapayım yardımcı olur musunuz ? 😕ağlamasına da dayanamıyor aç aç duruyor