Melek2121 Efepelinannesi sezeryan mı oldun cnm benimde öyledi başımı yerden kaldıracak halim yoktu 5 gün boyunca hep ağrıyordu çok şükür iki gündür ağrısı durmuş ağrı kesici aldım da fayda etmedi
Nurbanu90 sezeryanla dogum yaptıgımda doktorum baş agrısı olmaması ıcın kahve tüketmem gerektıgını soyledı.ve oylede yaptım bas agrım olmadı işimede geldı açıkçası kahvesiz duramam😂
Efepelinannesi Nurbanu90 Polikistikannee Ekoo Kahveyi bende çok severim içiyorum bol bol ama üçü bir arada olduğu için işe yaramadı heralde yarın filtre kahve alayım geçmezse
Oyku123 Efepelinannesi parol içebilirsiniz. Basinizi türbentle sıkın cok bol da degil cok sıkı degil epey rahatlatiyor.
mervesoku Efepelinannesi ben malesef kafamı kaldıramıyordum gözlerimi açamıyordum ve yemek çiğneyemiyordum evet kahve ve su çok iyi işe yarıyor katran renginde kahve içiyordum kesiyordu agrısını ama geçirmiyordu.. doktora durumu anlattım çok faydalı bir agrı kesici yazdı ancak reçete ile satılıyor