Fatmanur42 al bendende o kadar canım. 2 ay 20 günlük. Her gün bu saatlere kadar ayaktayız. Hiç mi yorulmaz hiç yorulmuyor gazını tuzunu hallediyorum bu sefer acıkıyor emiyor gazım var diye ağlıyor. Uykuya o kadar zor dalıyor ki akşam 8 den beri kaç kere uyuttum yatırdım içini çeke çeke ağlayarak uyandı. O kadar gazı ufacık bedeninde nerede biriktiriyor bilmiyorum. Burda bekleyim çözüm bulan varsa beri gelsin🙈