Slmrkn merhaba canım köyden süt geliyor mahallemize 5 kg alıyorum kaynatıp hem kendimize eve mayaliyorum 3 kgdan geri kalan kaynamış sütü de cam şişe ile dolapta muhafaza ediyorum gece yatmadan önce küçük kavanoza sığacak kadarını cezvede ısıtıp 1 çay kaşığı yoğurt ile mayalayayip kapağını kapatıp sarıyorum sabaha mayanlanmis oluyor akşam 4 gibi de yiyor oğlum o kavanozu seviyor şükürler olsun 😊