Prensescik Her sitede stok yok diyor napicak bu çocuklar anlamış değilim sütte vermek istemiyorum 2 yaşına kadar ne zmn gelicek bu mamalar stoga
Melo04 Prensescik malesef stok sorunu var market sahibi tanıdık var bebelac ambalaj değişikliğine gidiyormuş dışı ilgi çekici ve çocuklarda cezbedici olduğundan ambalajı değişecek piyasada kalmayacak eski kutular dedi
Zehra243 Şimdilik bimde ki bebivita mamayı alıcam bende yarın ama humanada çok güzel mama internetten alacaksınız çok güzel bir mama tavsiye ederim ben internetten sipariş veremediğim için alamıyorum
Prensescik Pembe_panjur ne veriyorsun onun yerine canım gercekten olanında fiyatları ateş pahası bı çocukların rizkina göz dikmedikleri kalmıştı hadi bizimkiler yemek falan yerler aç kalmazlarda sadece mamayla beslenen çocuklar ne yapacak
Pembe_panjur Prensescik gece bir kere yatarken iciyordu zaten onun yerine herobaby kaşik maamsini biberon kivaminda yapip veriyorum icip uyuyor. Ama mamayi birakali iki ay okdu 100 gram dahi alamadi aksine zayifladi mama cidden guzel kilo yapiyo
Prensescik Melo04 cezbedici neyi varmış acaba tövbe yarabbim Ne zmn gelicekmis peki stoga bilgisi varmı acaba Şubat’ta diyolar ama