Gazı var büyük ihtimal kimyon çayı demleyip verebilirsin ama anason çayı zararlı diye biliyorum karnına ılık havlu bacaklarına masaj yapın ben faydasını gördüm sizde inşallah görürsününüz 🙏 bide gaz damlası ve probiyotik kullanıyormusunuz doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz tam anlamıyla çözüm olmasada rahatlatır bebişinizi 🥰