2ay 6 günlük kızım. Dogdugundan beri cok uykuya düşkün degil düşünün gündğz uykusu yapmıyor dogdugundan beri 😂😂 şaka gibi ya neyse artık gecede bıraktı uyumayı sadece emerken uyuyo kestiriyo hanfendi. Ben şunu merak ediyorum bu cocuk nasıl büyücek gelisicek ya doktora sordum gülümsedi sadece sandı ki hani standart uyku problemi. Ben gelişim açısından problem yaşarız diye korkuyorum etrafımdada herkes damla var bunun icin falan diyor ama benzer şeyler yaşayan?