Selamlar aranızda çoğu anne bebeğinin diş çıkma evresinde huysuzluğu ve ağrısı olduğunu biliyorum. Bu gece bebeğimin ateşi yok ama yüzünden belli çok az patlayan dişi ağrı yapıyo belli ki. CALPOL versem rahatlar mı yoksa ateşi çıkmadan verilmeyen bi şurup mu? Bebeğim 11 ay 12 günlük