Daha oğlum 4 aylık ek gıdaya başlıcağımız zaman illaki sölicekler doğum sonrası nasıl en iyi onlar biliyor. Karşıyor herşye ek gıdayı es geçmezler :) Allahtan kaynanam uzakta ama illaki ayda bir gidicez inşallah karışmaz ne yedireceğime yoksa kötü oluruz :)) Eşimin tarafı doğulu eltilerimin yetiştrmr tarzını hiç beğenmiyorum çünkü çocukla alakalı değilllr illaki benim hallerimi görünce şaşıracaklar bebeğim kucağıma alıştı diye bile niye alştrdn diye tuhaf karşılıyodular orda bile atar yaptım onlara bebek bu topu topu kaç ay kucağımda kalcak anne kokusundan anne kucağından mağrum etmem ben diye kızmştm daha bişe diyebileceklerini sanmıyorum . Çoğu şeyimz hepsiyle o kadar zıtki benim büyüme yetişme şeklim onlarnki arada uçurum var :( ama eşimi çok seviyorum napiyim hep derlrdi aile ilede evleniyorsun diye doğrymş demem o ki desinler ben karştrmam