Kızlar 2 ay 22 günlük bebeğim var,hareketlenmeler başladı eli ayağı artık durmuyor dolayısıyla battaniye ile tutamıyorum gün içerisinde.evimiz doktor tavsiyesi üzerine 22-23 derece.annemler mutlaka zıbın,üst kıyafet ve onun üzerine hırka ya da yelek,altına da külotlu çorap ve alt giysisini giydir dediler.bu gece banyodan sonra öyle yaptım ve yaklaşık 2 saat mızmızlandı eşimle kıyafetlerini çıkardık vücudu kıpkırmızı olmuştu hemen tek kata indirdik ve bebeğim rahatladı.sizlrr nasıl giydiriyorsunuz? Tek kat kıyafet ile üşümez mi? Kafam çok karıştı 😔