11 aylık oğlum var . 10 gün öncesine kadar uykuları düzenliydi ayağımda sallayıp yatağına yatirirdim . Gece de emmek için uyanirdi . Ama son 10 gündür yarım saat geçmeden hemen kalkıyo tekrar sallayıp uyutmak için ayağıma alıyorum direniyor ve aşırı ağlıyor ne olduğunu anlayamadık eşimle diş çıkarıyodur dedik çıkti ,atak haftası değil, gaz veya kabızlık problemi de yok en sona battaneyide sallamaya balsadik tek uyusun diye o da çare değil. Ne yapmalıyım bileniniz varsa dinlerim Allah rızası için 🤲🤲🤲