Asnasde “o eskiler hep yalan söylüyor kusura bakma da senin de iki yaştan aşağı öğrendiğini sanmıyorum “
“ çok zor insanlara bir şeyler öğretmek işimiz çok zor 🤔”
Ben yazdıklarınızda beni ikna edebilecek hiçbir bilimsel dayanak göremedim. Tam tersi insanları yalancı olmakla suçlamak,ad hominem tavırlarla üsluba dikkat etmeksizin gelişigüzel konuşmalar…Eğitim Fakültesi mezunuymuşsunuz anladığım kadarıyla(Eğitimci diyemedim),üzüldüm…
Henüz toplumda insanların neredeyse doğumdan itibaren tuvalet iletişimi uyguladığını bilmeyecek kadar da kendinizi izole etmiş,ben biliyorum edasıyla dar kalıplara sıkışmışsınız.
Sizinle konuşmamızı sonlandırmadan lütfen aşağıdaki sorularıma yanıt rica ediyorum.
1-Tuvalet iletişimi nedir,daha önce duydunuz mu?
2-Üniversite hayatınız boyunca size kısıtlı saatlerde verilen pedagojik formasyon dersi dışında herhangi bir toplumsal çalışmada bulundunuz mu?
3-Size ezberletilenler dışında günlük hayat içerisinde herhangi bir konu üzerinde sorgulama yapıyor,”acaba” diyor musunuz?
4-36 aydan sonra tuvalet eğitimine zorlanması sebebiyle tuvalet terapisi almak zorunda kalan çocuklardan haberiniz var mı?
Son olarak bu tavırdaki bir insandan herhangi birşey öğrenmek istemem. Ki toplumdaki yerim,aldığım eğitim dolayısıyla sizden öğrenecek herhangi bir şeyim olduğunu da düşünmüyorum. Hayatınızda başarılar dilerim,çok mümkün görünmesede.