Zeynep360 gayet normal canım Bebeğin büyüyor, büyüdükçe daha da acıkıyor acıktıkça da seni emmek istiyor gayet normal . Gece 3 kere uyanan kızım 4 buçuk aylık olduk 4-5 kere uyanıyor artık . Çok normal kilosu da boyu da çok şükür 🙏 doymuyor diye düşünme büyüyor diye düşün 😍