Habibee_ Benim suyum doğum yapana kadar fazlaydı gebelik şekerim vs. yoktu sizde olduğu gibi ama herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür umarım sizde yaşamazsınız 🌸 Ben karpuz,kiraz gibi sulu meyveleri çok fazla yiyordum doktorum gebeliği yaz aylarına gelen çoğu gebede maalesef bu durumla karşılaşıyoruz çünkü içleri yanıyor kadınların demişti☺️ Ekmek,sulu meyveler, tatlı, karbonhidrat tarzı şeyleri azaltmamı söylemişti doktorum