Kızlar ben kendimi bildim bileli dişlerinde sorun olan bir insanım ne anam babam sahip çıktı adam akıllı dişçiye götürdü ne kimse hep dış ağrısı çektim ve hala çekiyorum dişlerimin yarısı yok olanlarda hep ağrıyor ağzıma he aldığım lokma için ağrı çekiyorum kendimi bildim bileli birkere dişlerinden utanmadan gülemedim hep elim agzimda gülerim çok isterdim böyle doya doya insanların içinde kahkaha atmayı benim sorum şu lütfen ama lütfen bildiğiniz bişey varsa yazın artık dayanamıyorum İstanbul Avrupa da oturuyorum güzel ilgilenen gerçekten insan muamelesi yapan bir devlet Hastanesi’nde diş yaptıran varmı memnun kalan nolur Çok dua ederim size bana yardim edin ( lütfen özelleri söylemeyin maddi olarak karsiliyacak durumumuz yok yoksa eşimde çok üzülüyor halime )