Sevilayy_1 hahahaa zaferinizin keyfğni çıkarın maşaAllah 😊 hep sallayarak uyurdu beşiğinde yatardı yanımıza bebekken hiç almamıştık bu aralar aşırı korkuyo titreyerek ağlıyo geceleri, aramızda yatırıyoduk arada dün ve bugün ilk defa üst üste yanımıza yattı ve bu akşam sallamadan uyudu şoktayım sırf bunun in aramızda mı yatırsam diyorum düşünün aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık 😃😃