hilaliii Hanımlar biz arkadaşım var şubatta evleniyor hayırlısıyla.. Ama tam nikah günü adetli olacak o gün çekim var nikah var ertesi gün balayına gidecekler havuza girmek istiyor 5 günlüğüne ve adeti 4 gün sürüyormuş.. Sonuçta beraber de olacaklar bu zaman içinde arkadaşım adetin geciktirmek için hap kullanmak istiyor bu konuda bir tavsiyeniz var mı veya kullanmasında bir sıkıntı olur mu vücut sağlığı açısından.?
Sevimliannee hilaliii tatile giderken ben kullanmıstım bi kere bi sıkıntı yasamadım. Adını hatırlamıyorum eczaneye sorup almıstım.
Irm_atasy hilaliii primolut N tb günde 2 yada 3 kez alicak düzenli ve tok karınla adetine 5 gün varken başlaması gerekir ilaç kullanırken regl olmaz bırakınca 2 3 gün içinde gelir regli
Mom9 hilaliii yani aslında kullanmasa daha iyi çünkü acayip asabiyet, gerginlik, ağrı ve şişkinlik yapıyo ve adet düzenini bozabiliyor. Yani adetli gibisiniz ama değilsiniz öyle bi etkisi oluyo
Aysehmm hilaliii Bende 1 ay kullanmak durumunda kaldım ve genlerimde olan kalıtsal hastalığımı alevlendirdi pıhtı attı 2 yıldır ciddi anlamda yorucu tedavi görüyorum 😔
Junior06 Hayatımda bir kez kullandım , beyin kanaması geçirdim. Cidden ! Pıhtılaşmam varmış , hormonları etkileyen hiç bir şey kullanmamam gerekiyormuş ki bilmiyordum. Sonradan öğrendim.
Annebalisi Balayına giderken primolut kullandım balayı süresincede içtim 1 hafta bıraktıktan bikaç gün sonra regl oldum fakat en son sancıdan fenalaşıp hastanelik olmuştum😬
hilaliii Mom9 ama diğer türlüde gidecek koskoca tatil 😥😥 ayy ne zor bir durum yaa.. Allahtan kocam cimri de balayına falan gitmedik jjsjsjjee
hilaliii Aysehmm aaa inanmıyorum 1 haptan neler olmuş.. Söyleyeyim arkadaşıma bunu da 😔 Allah şifanızı versin İnşallah
Gorkeminannesiii hilaliii benim Kocada cimri ama götürdu ay beni balayina çok cimri degil benimki ozaman 😁
zerroya hilaliii ben iki defa kullandım tatil zamanı tek sıkıntısı adet olamadığım için o gerginlik sinirlilik hali iki katı oluyor tabi bide ama onun dışında bi sorun olmadı bende bıraktığım gibi ikinci günü falan adet olmuştum hemen
Gorkeminannesiii hilaliii bende kullanmıştim düğün öncesinden bir gün önce başladım icmeye balayindan dönerken bıraktım içmeyi ama çok kötü etkiledi beni zaten 1 kere adet oldum hamile kaldım sonra 😂 Ama şunada dikkat etsin havuza pek girmesin bence ilk ilişkiden sonra rahim açık yara gibi olduğu için mikrop kapması çok olası ayaklarını soksun söyle 😁
HazelSeren hilaliii yınede doktora danısarak kullansın cunku bende kullandım bu sekılde gecıktırme yaptım ve adet duzenım bozuldu cok kanama ve bazen ayda 2 kere görmeye basladım sanırım yumurtalıkları bozuyomus danısmadan yapmasın
hilaliii Gorkeminannesiii yok canım şaka yapıyorum Allaha şükür cimri değildir 😊 düğünden sonra iznimiz olmadığı için gidemedik balayına..bu yıl haziran ayında gideceğiz inşallah oğlumuzla beraber