Mhtpgnby aşı olduktan hemen sonra vermedim ateşi huysuzluğu vs yoktu gece çıktı ateşi 37.5 falan oldu tüm gece sabah 39 olunca verdim calpol ertesi gün geceye kadar sürdü hiç uyumadı çok ağladı sanırım baya ağrıyordu 2.kez verdim sonra düzelti tekrar ateşi ağrısı olmadı. Evet canım verem aşısının olduğu bölgede oldu