Kızlar belki görmüşsünüzdur burda çok post açtım göğüs ucu yarası için hem catlakti hem uçları yaraydi hem bebek kan emiyordu hem siyah kaka yapıyordu hem kan kusuyordu bütün koca karı ilaclarini denememe bütün kremleri kullanmama rağmen geçmemişti gümüş kapak hametan fito lansinoh garmastan pomat silikon uc hepsini denedim geçer gibi oluyordu geçmiyordu en son bu komşumuzun önerisiyle cildiye doktoruna gittim ve çok şükür geçti şimdi meme egzamasıymis megersem belki sizede faydası olur diye yazıyorum verdiği kremler sayesinde 2 günde geçti çok şükür