Naturelmom büyük oğlumda oldu o.ne yaptıysam yok geçmedi hatta ilerleyen aylarda daha yoğun olmaya başlamıştı.doktor bana 1 yaştan sonra geçer dedi.hakkaten de 1 yaşından sonra geçti canım.bu küçük oğlumda ise 2 aylıkken oldu kardeşim sağlıkçı orda çocuk doktoruna oğlumun gözünü gösterdi(foto atmıştım)netira diye bi damla var onu alsın ablan demişti .2 günde geçirdi.çok korkmuştum büyük oğlum gibi geçmeyecek diye.(sürekli gözü kızarıktı çünkü)ama sen bu damlayı en azından aile hekimine bi sor yine.