Thesra canımcım öncelikle tertemiz kalbinden dolayı seni daha çok sevdiğimi bilmeni isterim. İki senedir Happy Mom ve Happy Kids kullanıyorum ve kimseyle polemiğe girmedim bugün dışında. Her fırsatta kayınvalidelerini gömen ve toplumu kışkırtmaya çalışan insanlarla elektriğim hiç tutmuyor ne yazık ki bunun yanısıra haddi olmadığı halde postumun altına gereksizce eleştiri yaptı ve bir kere bende düzgün bir dille izah ettim ama tekrardan kendisi geldi fitili ateşledi desek yeridir. Burada haklı veya haksız ortada bence çokta uzatmaya gerek kendisiyle hiç diyaloğa bile girmiyorum farkındaysan ama sürekli ismimi etiketliyor, sanırım canı sıkılıyor... 🤦🏻♀️ Bence herşey ortada konuyu kapatmıştım tekrar altını çizdim ve tekrar kapatıyorum... Sözüm ona; lütfen gereksiz yorumlarınıza ismimi etiketlemeyin ve forumu meşgul etmeyin varsa bir probleminiz mail adresim
aslihannarin@icloud.com 👈🏻