Dileek_atak 2 aylık bebeğim var bugün 3 aşısı vardı yaptırdık ilk gün ateşi olduktan sonra 2 3 gün boyunca daha devam eder mi ? Sizlerin nasıl geçti mesela? Nöbetteyiz 💁
nisaballinannesi Dileek_atak yok canım bizmki ertesi gün geçti çok şükür ilk 2 gün çok hıysuzlanmıştı kucaktan inmedi
Ballokumu Dileek_atak bizim diğer günler olmadı ama yine de kontrol edin her bebeğin bünyesi farklı sonuçta