Mommy2b ben 6. Günü ateşim bir anda 38 küsüre çıkmıştı hemen Dr gittim iç hastalıklarına mastit değildim zaten sürekli sağmama rağmen sütüm bile yoktu dr da bakınca anladı olmadığımı tahlil yapmama gerek yok serum vitamin takalım ilaçlarını iç geçmezse tahlil yaparız demişti ateşim aynı gün düşmüştü ama halsizliği 3 gün devam etti ,büyük ihtimal kışın Doğum yaptığım için lohusayken duş almış gibi terlerdim terim soğurdu ozman üşüttüm diye düşünüyorum