Benimde 3 günlük bebeğimde sodyum eksikliği çıktı yenidoğan yoğun bakıma aldılar değerini yükseltmeye çalışıyorlar ve sebebini araştıracaz dediler hormonal ve böbreklerinden kaynaklı olabilir dediler çok endişeliyim size böyle bişeyden bahsettiler mi cevap verirseniz sevinirim kızlar içim içimi yiyor