3 aylık bebeğim bir aydır kakasini düzensiz yapiyo 4 gunde yapiyodu şimdi 6. Gün yok aşırı gaz çıkarıyo ve çok pis kokuyo ilk ay bir kilo aldı sonrasında 600gr 600 gr alms sütümüm kalitesi mi kötü sulu yaramıyo mu acaba mama alıp almamak konusunda kararsizim bugün dr gittik oda bir sürü damla önerdi mama verme 10 gün sonra tekrar bklm dedi bana damla yazdı süt artıran sık sık da emziriyorum suyumu da iciyorum bu durumda olan varsa yazabilirmi ne yapıyım