Yasemeen Mrhb arkadaşlar ben bebeğimi 32+5 haftalıkken doğurdum erken doğum oluştu şuan benim bebeğimde oturma emekleme yok sadece dönüyor sizinkiler nasıl acaba prematüre olduğu içinmi daha ilerleyen dönemlerde olacak…varmı benim gibi acaba?
Tuba Yasemeen gayet normal endişelenmeyin. her bebeğin gelişimi farklıdır. benim büyük oğlum 5 aylıkken hem desteksiz oturabiliyordu hemde dönüp sürünüyordu bile. küçük oğlum da şuan 5 aylık ve ne dönüyor ne de başka bir şey yapıyor🙃 bebekler kendince doğru zamanı belirlerler
Benimminikim Yasemeen 30+4 de ikizlerimi doğurdum gelişimleri biri önden gitti hep diğeri geriden geldi 6.ayda oturamazdı şimdi 16 aylıklar biri yürüyor biri daha yeni yeni sıralıyor kardeş olmalarına rağmen onlar bile o kadar farklı ki😍
Hebunturan Yasemeen gayet normal canım benim hiç dert etme 1 en fazla 2 aya desteksiz oturup emekleyecektir
Esti Yasemeen benimki de 33haftalik dogdu daha dönmüyor bile sıpa. Onu gectim yuzustu durmaktan bile nefret ediyor bence o yuzden dönmüyor zaten😂desteksiz oturamiyor one egilse ayak yemek icin dogrulamiyor. Sanirim prematur bebislerimizin 2ay kadar daha vakti var❤
canimoglum_2020 Benim de oğlum 35 haftalık doğdu dönmeye başlayalı daha 1 hafta oldu 6 ay 20 günlük desteksiz oturamıyor ve emeklemiyor daha erken bence