Merhaba anneler yaklaşık 45 gün önce doğum yaptım bebeğimin emmesinde sorun yok ancak sütüm ne yaptıysam çoğalmıyor kızım çok fazla iştahlı yarım saatte bir emmek istiyor acıkıyor doymuyor ve mecbur mama takviyesi yapmak zorundayım çünkü ilk 1. Ay kilomuz çok düşüktü mama takviyesi ile toparlamaya başladık anne sütü alıyor ama ilave vermek zorunda kalıyorum ve mama verdiğim için yapılan baskılar beni çok üzüyor Ancak içtiğim ne rezene çayı ne de süt artırıcı haplar istediğimiz gibi etki göstermedi artık pes etmek üzereyim sanırım .