kızlar işe başlayacağım oğlum 2,5 aylık sadece emiyor , kaşık biberon ve normal biberonu asla kabul etmiyor emzikde almıyor. anne memesine en yakın biberon önerisi olan varmı? meme reddi yaşamaktan korkuyorum benım gibi olup biberonla besleyip meme reddi yaşamayanlar hangi biberonu kullandınız