Merhaba güzel anneler kızım 3 ay 6 günlük normalde az da olsa gündüzleri uyurdu 2 gündür 8:30 da bir uyanıyor gün içinde 1 saati geçmiyoe uyuması. Önceki haftalarda böyle değildi😢 mızırdanıyor sürekli salı günü 3 aylık kontrolüne götürdük a dan z ye herşeyine bakıldı bi sıkıntısı yok. Kucağımıza alıp sırtını göğsümüze dayayıp tuttuğumuzda sıkıntı yok ama oturunca başlıyor ağlamaya, doktor dış dünyayı algılama ayı artık, emmeye bilirde zorlama 10 dk sonra tekrar dene dedi. 2.çoçuğum ama ilk kızım hiç böyle değildi herşeyi düzenliydi hiç ağlamazdı gazı yoktu. Siz de nasıl durumlar yaşayanlar var mı? Çok üzülüyorum susturamayınca, nasıl anneyim anlamıyorum diyip kendimi yetersiz hissediyorum😥