Tecrubeli anneler size bi sorum var 4 bucuk aylik kizim var ve mamayla besliyorum aptamil kullaniyoruz doğduğundan beri ama 1 numarasini bulmak cok zor her seferinde bi kac market dolasmak zorundayiz mamayj degistirmeye karar verdim ve sma kullandim begenmedi hip verdim doyurmadi surekli acikiyordu cocuk bebelac verdim onu cok sevuyor ama bu mamada da cok acikiyor doyurmuyor sanki siz ne kullandiniz cocugunuza napicam bilemiyorum