kızlar iyi geceler,
bisürü yazı okudum ettim. denedim. oğlum 9 aylık ve uyku düzenimiz bir aydır bi türlü oturmuyor. rutine binmedikçe ben de her gün ne zaman uyuyayım kaldırayım mı diye düşünmekten yoruldum. oğlum çok uyanık durabilen bi bebek değil iki ay öncesine kadar hep 1.5 max. iki saatte bir uyurdu. şimdi büyüyor diye uyanık tutuyorum 3 3.5 saate kadar. ama akşam vakti geldi mi iş çok karışıyor. yoruldu artık deyip 8de uyutsam mutlaka uyanıp bir iki saat bizle oturuyor. e 9 9.30 u bekleyemem ağlar duramaz. akşam üzeri 6 gibi kestirsin diyeyatırsam o da fazla gelip geçe kalıyor. ben anlamadım bu işi bilen beri gelsin