Polikistikannee Sağlık ocağının verdigi d3 vitaminini icince oğlum kusuyor devam etmeli miyim? Randevuma daha bikac gün var cok rahatsiz oluyor oğlum aksam ıciriyorum genelde 10 günlük daha
Mine0ela Polikistikannee neden kusuyorki D3 15 günlükken baslaniliyor ve 3 damla . Tadı yaggibi zaten ..
EsZe Polikistikannee onların verdiklerinin içeriğinde genelde ayçiçek yağı oluyor. Ya kusarlar ya huzursuz olurlar. Farklı marka deneyin. Ocean mesela. Zeytinyagı var içinde
BbbRrrCcc Polikistikannee wellcare yada ocean kullanabilirsin bitkiseldir bunlar sağlık ocağının verdigi bizi de ilk baş çok fena gaz ve kabız yapmıştı ilk zamanlar bilmiyordum kullandım sonradan değiştirdim doktor önerisiyle wellcare kullanıyoruz şuan ☺️
Polikistikannee Prenses-annesii Belli zaten çocuk içince nefes nefese kusuyor içtiği sütü bile çıkarıyor
Polikistikannee Mine0ela Bilmiyorum bikac gündür iciriyorum ama hemen kusuyor sütle karistirip verdim o da fayda etmedi
Selininannesi1609 Bize de pedia verdi ne zaman içirsem çocuk o gün huzursuz oluyo uyumuyo sabahlara kadar oturuyoruz kaç kere denedim damladn değildir diye ama yok ne zaman versem o gün oluyo bende içirmiyorum
Prenses-annesii EsZe evet baktım cocunda aycıcek yagı oluyo onda zeytinyağı var ama ben doktor onerısıyle almıstım
EsZe Prenses-annesii ben de doktor önerisi ile almıştım ilk zamanlar ama her doktor da buna dikkat etmiyo zaten kızım çok huzursuz olup kusuyodu. O yüzden araştırıp değiştirmiştim. O doktora da söylediğimde iyi yapmışsın içinde ayçiçek yağı var rahatsız etmiş olabilir demişti
Polikistikannee BbbRrrCcc Yarin doktora sorayim o zaman cok rahatsiz oldu icmedigi zaman sıkıntı yok ictigi zaman kusmaya basliyo
Prenses-annesii EsZe anladım canım bazen gercekten doktorunlarun dediklerini degılde kendi araştırdıklarımızı almak ise yarıyor
Erencinarinannesi Polikistikannee benim oğlumda kusardı oceana geçtik ve halen onu kullanıyoruz çok memnunum