Kızlar oğlumun 2. Ay aşısı kolunda iz yapan (verem aşısı galiba) bugün akşam banyo yaptığı esnada içinden beyaz sıvı çıktı iltihaplı sivilce gibi yıkadık ama huysuz biraz canı çok yanıyor mudur yada böyle olmasının sakıncası varmı acaba aşının üstünden iki ay geçti bu arada dört aylığız simdi