Seyhan_06-06 Bebeğim kolik . Biogaia , sab , ve bi çok gaz ilacı , rahat bi şekilde yapması için merhem kullanıyoruz ama bi türlü rahat uyuyamıyor , aldığı nefesten gaz oluşuyor resmen gaz sancısından ölücek çocuk varmı bi öneriniz ağlamaktan helak oldu yavrum
Talhaz Seyhan_06-06 sıcak havlu, bitki çayları masajlar kremler nurse harvey biogai daha niceleri asla asla işe yaramadı bir yaşına girdi hala bile gazdan kıvrandığı geceler oluyor maalesef . Allah ona şifa size sabır versin
guneysuu Seyhan_06-06 kiraz çekirdeği kesinlikle öneririm. Mikrodalgada ısıtıp ayaklarının altına sırtına ve karnına belli aralıklarla koyduğunuzda çok güzel gaz çıkarıyor. Bebeğim kolik değil ama her yaptığımda mutlaka ya kaka yapar ya da gaz çıkarır. Ayrıca yeğenimde kolik bebek ve Relactaz damla önermişler, bir araştırın isterseniz. Size de Gasicon damla öneririm. Sizde olan gazın bebeğe geçmesini engelliyor. Kullanıyorum ve çok memnunum. Gastritim var ve çok gaz sorunu yaşayan biriyim. Ona rağmen bebeğim 4 ayı bitirdi ciddi bir sorun yaşamadık şükür.
Damlapinar Seyhan_06-06 merhaba benim 3 aylik kızımda da gaz sorunu var günde iki üç bardak rezene içiyorum baya rahatlatıyor onu tavsiye ederim bir deneyin isterseniz
Ayaz2020 Seyhan_06-06 benimkide suan 3 ay 20 gunluk tum ilaclari kullandim fayda etmedi 2.5 ken kesdim hepsini kimyon kaynatim 1 kasik veriyorum sabah aksam kendimde iciyorum rezene demliyib surekli pnu iciyorum cok sukur eski gunler geride kaldi suan azaldi yani kolik oldumu daha fena oluyo
[silindi] Karnina hafif sıcak su torbası koydunuz mu birde bacaklarını karnına yapıştırıp çekin denemişsinizdir ama fikir olsun istedim
Csknozge Denemedim ama internette acı elma yağı varmıs ondan memnun kalanlar görüştüm ayaklarının altına sürüyolardı ya da karnına masaj yapıyorlardı bi de ayaklarına karnına sıcak havlu koyanları görmüştüm denemediyseniz bi sansınızı deneyin isterseniz belki fayda eder insallah tez zamanda rahatlar kurtulursunuz bu sorundan 🙏🏻
Serpil123-kzmz Bizim de öyleydi denemedıgımız ilaç kalmadı en son metsil iyi geldi bir deneyin denemediysen belki sizede iyi gelir
zehra76 İmkanınız varsa yuzdurmeyi deneyin, su çok iyi geliyor. Orta boy bir şişme havuz, bir de boyun simidi. 10 dk yüzüp saatlerce uyuyorlar ❤️
Asyacsr guneysuu gasicon gerçekten ise yarıyo mu çok tereddütte kaldım kullandıktan sonra bebeğiniz rahatladımı
Nilsmoms Söylenenlerin hiçbiri bir işe yaramıyor.Şayet aklına gelebilecek herşeyi ama herşeyi denedim.4 bucuk aylik ve karni hala gaz dolu.Sadece zaman tek cozum maalesef.
Dogayzc1 Benim de bebeğim çok ıkınıyor bazen kıyamıyorum altını alırken ıslak mendille poposunu silerken sallatıyorum gaz çıkarıyor. Belki yapmamam lazım ama sık yapmıyorum doktora sorucam hatta
Zeysareanne Seyhan_06-06 öncelikle Allah yardımcınız olsun. Bizim de gaz sorunumuz vardı anason kimyon ve rezene çaylarını karıştırıp günde 2 bardak içtim bu karışımdan bi çay kaşığı kadar bebeğime de vermiştim ( tabiki doktoruma danisarak) bir de sap simplex kullandım, ayaklarını sıcak tutmaya çalıştım şükür geçti şimdi gaz sorunu yok.
Zeysareanne Seyhan_06-06 mama kullanıyorsanız o da gaz yapar yani genellmeyim ama benim bebeğime baya yaptı🤦♀️ sindire sindire azar azar icirmeyi deneyin
guneysuu Asyacsr geç gördüm kusura bakmayın. Gerçekten çok iyi geldi hem bana hem bebeğime. Sizi o kadar rahatlatıyor ki anlatamam. Gastrit olmasına rağmen baharattan vazgeçemiyorum ona rağmen gaz sorunu yaşamadık bebeğimde. Kişiden kişiye değişir mi bilemem tabi ki ama ben çok memnunum sizde de işe yarayacaktır diye düşünüyorum.
Roseses Ah biz de çok çektik gaz kolik, kendime rezene ve kimyon çayı yapardım hep bebeğime de bir iki çay kaşığı minicik verirdim, sonra karnına sıcak havlu koyardım ayaklarını sıcak tutardım sonra başlasın masajlar sonra fıtık oldu zaten kızım o kadar çektik yani bizde, gazın tek ilacı zaman kimi çocuk çok çekiyor gerçekten gazdan 😔