Rukiii Mel62 eski hallerimi görünce özeniyorum. Çok büyük bi şekilde kaldı bende boyum uzun kilom belli değil ama göbeğim.kotu
Mel62 Rukiii bende 52 kiloydum hamileyken oldum 80 e yakın. Doğumdan sonra düştüm şimdi 72 73 arası gidip geliyorum. Göbeğim haricinde hbir yer rahatsız etmiyor. 2 ayı geçtik ama inanılmaz göbeğim rahatsız ediyor beni napsak bilmiyorum
MerveHanim AntiFilozof 55 ile hamile kaldım 74 e falan doğurdum şuan 57 im 2 kilom kaldı çikolata yemesem gidecek te çok yiyorum 7 aylık bebeğim bende özel bişey yapmadım çok hareketliyim temizlik bebek falan. Herkes gibi😓
Mel62 MerveHanim bir 15 gün falan taktım ama korse böyle katlanınca daha takmadım. Ama ben boğazımı da tutmuyorum. İnanılmaz tatlı tüketiyorum. Şerbet şekerli ABur cubur benim bunları kesmem gerek ilk önce 😀
MerveHanim Mel62 benm kilom 57 ama aynen acayip tatlı yiyorum hata başka bişey yemiyorum göbeğim var benmde 😕😕