Nesibemetinyigit27 ben canım çekince içtim bir yerde okumuştum anne kola içince koladaki gaz süre geçmiyormuş anne tabiri caizse osurunca ve geğirince birşey olmuyormuş yani benim Bebeğime bişey olmadı 2,5 aylıkken 3 aylıkken içtim denedim 1 2 bardak içtim birşey olmadı sende az bişey iç fazla içme