Dilos01 ay ben perşembe yine kan testi yaptım negatif çıktı dahada test yapmadım illallah geldi artık 😂 yani eğer pazartesiye kadar yine olmazsam yine yaptırırım ben anlamadım eğer hamileysem bu bebe bana çektirecek herhalde, daha gelmeden yapıyor yaramazlığını 😂😂😂 tabikii canım ben hergün zaten bakıyorum senin yorumlara haberleşicez ama bugünde ofsayt 😂😂