Mhtpgnby Bety Varsa vardır zaten yapacak birşey yok ama yoksa için rahat eder en azıından yap 😂 bende cesaret edip yapamamıştım ama yap gitsin
yerli-yummymummy Lina3705 benimde geçti ve çok ufak bi kaza oldu bugün test yapacam inşallah benimde negatiftir
Mhtpgnby Bety ya zaten yok ben eminim 😂 senin için rahat etsin diye kalk yap diyorum işte hadi merak ettim sonucu banada söyle 😂
Dilos01 ilkgozagrimm iyi yapmışsın canım 🥰rahatlamışsındir sende kızın uyanmadan uyu da dinlen canım bende yatacam 😃😃özledim uykuyu djdjdjdjd
Dilos01 ilkgozagrimm uyudu canım şükür bende yatayım da azcik da olsa kestireyim 🥰😃iyi geceler kuzum sana da Allah rahatlık versin
Bety Mhtpgnby test yaptım negatif içim rahat etti teşekkür ederim cesaret verdiğin için 😂 bu böyle olmayacak pazartesi Dr spiral taktırmaya 😂
Oz10 Bende de aynı durum karın ağrısı var tam adet olacağım diyor ama bir türlü olamadım mide bulantısı da var korkuyorum stresde yaptım kesin o sebeple gecikiyor şuan ama inşallah öyledir bebeğim daha çok küçük 🙃🙏