Merve_Mila ay bende asla bulamadım nerdeyse 2 ay aradım ama 40 liralık emziği 180 liraya satan fırsatçıları gördüm 🙄 bende e bebekten y kesik aldım 48 liraya ikili oda aynı işi görüyo oğlum 19 aylık zaten y kesikle içebilcrk yaşta e bebekteki kız bana phılıps daha gelmicek demiştir ben normal ultra air emziğini arıypdum oda yoktu 6-18i türkiyeye gelmicek bidaha falan demişti ne kadar doğrubilemicem