Gmzakn sarisinbayan benim bebgimde 3 aylikken grip oldu atesi 37ydi iburemin zero surup veriyordum gunde 3 kere ama doktora danismadan kullanmamak gerekr miktarini kilosuna falan bakarak soyluyorlar
Gmzakn sarisinbayan burnu tikalysa serum fizyolijik sikabilirsin her emzirmeden once bir de cold mix yakasina uyumadan dokersen rahat nefes alip uyur
Obsesifk sarisinbayan şuan ateşi yok normal. 37.5dan sonra ateş sayılıyor. 37.5da soy tek zıbınla bırak eklem yerlerine ılık suyla kompres yap. Düşmezse 38i geçerse şurup ver. Şuruptan sonra düşmezse bekleme hastaneye götür.
Meray 37 ateş sayılmaz 38,2’yi geçerse ateş düşürücü verebilirsin üstünü hafiflet bol bol emzir ya da mama veriyorsan mama sıvı tüketmesi lazım bir de burnunu açık tut öksürük falan varsa doktora götür bence ciğerlerine iner çok çabuk. Bir de grip olduğunda maskesiz bebeğe yaklaşmazsan iyi olur
Gmzakn sarisinbayan ben gunde 3 cay kasigi veriyordum canm. Evet doktor tavsiyesiyle almistim bir damla gunde bir kere damlatiyordum yakasina