Lailaa bimden almıştım 110 tl ye fakir marka iki sene önce. Asla düzleştirmiyor yani düzleştirici gibi dümdüz yapmıyor böyle hafif dalgalı oluyor yine saç beş farklı ısı seviyesi var en yükseği bile tam düz yapmıyor. Pratik olur diye almıştım ama benimki işe yaramadı malesef