Newmamaandlove 6.aydan sonra çok daha sosyal oldukları için ve diş, emekleme, ek gıda gibi birüsü gelişimsel atlama olayları yaşandığı için uyku düzeni tamamen değişiyor. okuduklarım hep böyleydi bizde de böyle oldu. yeni duruma ayak uydurmaktan başka yapacak birşey yok, gece işlerini gündüze atıp geceleri yanında siz de uyumak yada telefonla faydalı vakitler geçirmek gibi şeyler yapabilirsiniz. ben ek gıda süreci uyku süreci bilgilerini okuyorum geceleri, arada trendyol a düşüyorum :) mecburen yanında olmak gerekiyor. bizimkinde ayrılık korkusu gelişti 9 aylık. bu da oluyormuş anneyle arasında, öylesine uyanıp yanında mıyız diye bakmak isteyebilir miş :) ahh analık diyorum.. olmadan anlamazsın derlerdi ANLADIK :)
-