Anne80 Kızlar bunaya kadar ortalama 1 kilo aldık bu aydan sonra alımlar azalır mı ayda ne kadar alırsa tamam diyeceğim? 3310 doğmustu şu an 6100 sadece anne sütü ile besleniyorz iştahı azaldı gibi de o yüzden merak ettim tabi ben evham yapmıyorsam 🙈
Kubrasolmmaz Anne80 benim oğlumda 24 gün erken doğdu canım 2760 kilo doğdu 60 ödem olarak gitti şuan bizde 6100 kilodayız korkma doktor demediği sürece sorun değil kilolu çocuk sağlıklo çocuk demek değil bende senin gibiydim şuan sadece aktivite zamanları bol bol oyun kitap okumak gerek gerisi illaki oluyor
Gorkemkc Anne80 kilosu gayet iyi 2475 gram doğdu bebeğim 3 aylık kontrolünde kilosu 6400 dü şuan 4 ay 10 günlük 7 buçuk kilo
3melekannesiii Anne80 valla benim oglan 3 aydan sorma hareketlenince kilo alımı yavasladı hatırladığım kadarıyla 3 aylıkken 6 kiloydu 4 aylıkken 6300 6 aylıkken 7 bucuk kiloydu suan 10 aylık 10 kilo 😂
Aet Anne80 üçüncü aydan sonra azalıyor demişti doktorumuz ben de merak ediyorum üçüncü ay kontrolüne gidince soracağım
Anne80 Pikabu bu aydan sonra nasıl alır yıne bu sekilde mi yoksa 300 500 gram hesabimi onu merak ettim sütün yetip yetmediğini anlamak için
Anne80 Kubrasolmmaz Gorkemkc kilosundan memnunuz canım doktorda iyi gidiyor dedi basta ödemi vardı onuda attı ayda 1 kilo aldı işte bu aydan sonra da 1 jilo olarak mı alır yoksa daha mı az alır diye merak ettim belli aydan sonra alımı azalıyo diyorlar anne sütü yetip yetmedgnı anlamak için ne kadr alırız ortalama onu öğrenmeye çalışıyorum
Pikabu Anne80 bu aydan sonra daha azalıyor. 300-900 gram arası normal kabul ediliyor. Gitgide daha az almaya başlayacaktır. Mesela benım kızım 2den 3.aya geçerken 900 gram almıştı 3ten 4e geçerken 500 gram almıştı
Kubrasolmmaz Anne80 6 aydan sonra öyle oluyor canım diş sorunuda var tabiki inşallah hemen çıkar bazı bebekler diş çıkarırkende çok kilo veriyor maalesef ki
Anne80 Pikabu tamam canım cok tesekkur ederim öğrenmek istediğim de buydu çünkü artık emerken etrafa bakmaktan bi hal olıyor memeyi emesi gelmiyo kucagımda kafa assagı saga sola sonra memeye geliyo böyle giderse az alır diye düşündüm haftaiçi doktora gittigimde de soracagm onada
Anne80 Kubrasolmmaz eşimde bende 4 5 aylıkken cıkarmısız bakalım kızımız ne zamn cıkartcak agzı cok selli ama normal diyorlar bilemedm bende
zeynnep Anne80 benim kiz da 4 aydan sonra aylık 500 gram almış iyi dediler biyerde okumuştum bebekler 5 dk kada sütün yüzde 90 ını bitiriyomus.
Anne80 zeynnep belkidd o yüzden bana az emiyo gibi geliyor 3 4 dkka da bırakıypr sonra almıyor sütm var yok da değil bi kere meme ucunu tutcam diye yan tarafı tuttu baya güçlü somuruyor canım cok yanmıstı
zeynnep Anne80 aynen onu bazen benimkide yapiyor morluk bile kalıyor o kadar güçlü.emme süresi kisaldi artık biraz emiyo sonra etrafa bakıyor ama doyuyor eminim ki.
Anne80 zeynnep cok tesekkur ederim canım benim kızı izah ettin resmen içim rahatladı günde 4 5 bez değiştiriyodum da yinede kaygılanıyodum