Woody derinseda ben de o yüzden yaptırmadım şimdiye dek. Ancak canıma tak etti artık. Zaten bu ay kan testi yapılacak. 1 tüp fazla alınsın dedim
Jeremh Woody merhabalar çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için aklımda kalsın .meram tıptakiyle dr a yakınım götürmüş ordada alerji testi yapmışlar ve dr dan çok memnunlar inşallah salı günü gideceğiz
Woody Jeremh alerji testini hastanede mii yapmışlar? Kaç gun içinde acaba? Hemen yapılıyorsa özele alerji testi ücreti vermeyeyim 🙈
Jeremh Woody inanın hiç bilmiyorum 🤷♀️ test yapılan çocuk şimdi 4 yaşında baya olmuş . Ya bende tıp fakültesi olumca vazgeçmek üzereyim açıkçası ordaki kalabalığı gözüm yemiyor şu virüs zamanı bide ramdevu alırken bile sekreteri dövecek gibi açtı telefonu . Kan almak isterler bi sürü hasta insan bilemedim 🤷♀️ özele para vermeye razıyım
Woody Jeremh Ben de aynı ikilemi yaşıyorum ama alerji testleri de çok pahalı 🙄hani 300 400 olmaz.. Kaç yıl önce arkadaşım 600e yaptırmış 🙄
Woody Jeremh Merhaba tekrar, Medovada Hemogram, yumurta, süt alerjisi ve çölyak için çıkan fatura 750 TL. 1 hafta sonra çıkacakmış sonuç
Zynpyln Jeremh Woody merhaba hanımlar bu gönderiyi takip ediyordum konyada bnde 66 günlük brbeğim için test yaptırmayı düşünüp arastırıyordum bugün şehir hastanesinde hem deri hem kandan bakılmak üZere kan verdim yani yapılıyor orada bilginis olsun
Woody msraaa09 çok teşekkür ederim. Kandan baktıracagız biz. Doktor öyle söyledi🙄 Hala kararsızım. Yaptırdığımda size de söylerim.,fikir olur ☺️
Woody Jeremh çıktı.. Yumurta sarısı testini yapmamışlar. Yani zaten yapılmıyormuş ama nasıl olduysa 2 sefer sormamak ve söylememe rağmen anlamamışlar.. İnanırsanız işte.. Para almak için.. Bizde yapılmıyor deseler başka hastaneye gideceğim sonuçta. Gerisinde sorun yok ama zaten en şüphelendiğimiz yumurta sarısıydı🤦♀️şimdi tekrar kan aldırmak vs gözümde büyüyor
Jeremh Woody hay Allah 🤦🏻♀️Maalesef özel hastaneler böyle sanırım deri testi daha güvenilir ve geniş sonuç veriyor . Geçmiş olsun
Woody Zynpyln merhaba, 66 günlükken test çok doğru çıkmaz demişlerdi bize. İnşallah sonuç alırsınız.gwçmiş olsun
Zynpyln Woody hiç bir şey yemiyorum nerdeyse diyetteyim ama şikayetleri geçmeyince hem hasan hocaya gittim hem immünolji arayışına girsim sütüö falan çok azalmıştı bir umut yaptırdım deride çıkmadı zaten kanda çıkar inşallah yumurtaya bakmadılar diyince şehir hastanesinde bakıyorlar haber vermek istedim