Seri milli eğitim onaylı bilgisayar işletmenliği sertifakası olması gerekiyor belediyelerin bilgisayar işletmenliği kursunuda gidebilirsin. 3 tane özel hastanede çalıştım ondan sonra devlete girdim ama bir tanıdık bulmak zorunda kaldım devlet hastanesi için tek başıma gidip başvurduğumda bir sonuç alamadım.