Hanımlar bebeğim 4 ay 4 günlük gçen gün sağlık ocağına götürdüm 4 aylık aşısı için aşı ellerinde olmadı için aşı olmadık geri geldik ertesi gün sabah ateşledi bebeğim akşam çok huzursuzlanınca birde neden ateşi çıktı diye acile götürdüm kan alındı 2 tüp çok zor oldu ağladı yavrum 3 saat hastanede kucağımda mahvolduk sonra Allah’a şükür herhangi bir enfeksiyon falan yok dedi sadece gribal dedi parol şurup verdi eğer ateşi olursa ver dedi onun haricinde birde Kan ilacı kullanın dedi kansızlık var hafif dedi zaten kan ilacınıda aldık başlamıştık eve geldik dün ateşi daha hiç çıkmadı ama 2 3 gündür o kadar huysuz ki ne yapsam olmuyor 2 dakka güldürüyorum sonra hemn huzursuzca ağlıyo sızlıyor ne yapsam memnun edemiyorum zor uyutuyor um zor emdiriyorum. Vegaferon kan damlası kullanıyoruz. Bugün İnternete bir çok sitede araştırdım Bi çok anneden okuduğum kadarıyla vegaferon kan damlasının içerisinde paraben içerdiğini ve çoçuk ta huysuzluk yaptığını söylüyor kabızlık gibi bizde şuan kabızlık yok ama aşıır huzursuz artık vermeyeceğim ama kan yapsın diye her sabah çay kaşığı ile keçiboynuzu pekmezi vermeyi düşünüyorum sizde böyle yaşayan anneler varmı?? Ve birde kan damlası hakkında ne düşünüyorsunuz??