Birannebirbebekkkk mümkünse sağlık ocağının verdiğini kullanmayın. Dişlerde leke, kabızlık ve huzursuzluk yapıyo. İçinde eser miktarda da olsa paraben var. Anne sütü ve mamalarda gelişimine katkı sağlayacak kadar demir bulunmadığı için genelde tüm doktorlar 4-6ay arası başlatıyolar. Yaşına geldiğinde tahlil yapılıp eğer güzel çıkarsa bıraktırıyolar. İştahının iyi olması, gelişiminin iyi olması açısından mutlaka atlamadan kullanılmalı 😊