_Ozgum6658_ daisybebek aynen emdikten sonra veriyorum Mamayi 90 içiyor demek ki doymuyor bazen de yapıyorum yine mama kalıyor içmiyor
daisybebek _Ozgum6658_ 90 içince hiç az da olsa kustumu yada biraz ağzından çıkardımı? Bilemedim ya şuan onların doyma duygusu yok emmeye odaklılar bu dönem o yüzden içmeside yanıltıcı ama bol bol süt arttırıcı şeyler ye , su iç
_Ozgum6658_ daisybebek süt de sorun yok galiba geliyor ama kendisi içmiyor, biberona da aynı tepkiyi veriyor ağzın da oynuyor zorla olsa da emiyor
ZeynepMina_AliAffan _Ozgum6658_ merhaba benim bebegimde 4 aylık. mochi yi bende kullanıyorum ama bebek emerken diğer gogse takınca o gogusteki sütü topluyor bebek emmediginde takarsaniz cok etkili sonuç alamıyorum bende. Üzülmeyin lütfen memelerinizle alakali değil.
Mehtap26 _Ozgum6658_ aynı dert bende de var canım denemediğim hiçbir şey kalmadı tek çare düzenli beslenmek valla artık kilomu falan takmayip bol bol yiyorum napiyim bol bol tahin pekmez ceviz incir kayısı bol su ekstra olarak da hipp süt artırıcı çayını içiyorum eskiye göre daha iyi